All rights reserved.

Wszystkie zdjęcia i prace tutaj umieszczone są mojego autorstwa. Kopiowanie ich bez mojej zgody jest zabronione. Uszanuj moją pracę.

piątek, 5 października 2012

Ze starego coś nowego.

Oto coś co udało mi się zrobić w międzyczasie :)
Pomysł zaczerpnęłam ze strony -->zszywka.pl.<--
Ze starego zwykłego papierowego klosza kuli ...


...przy użyciu takich oto papierowych sopelków...białych lub kolorowych...w zależności od gusty...



powstał zupełni nowy klosz...



...efekt końcowy jest naprawdę super :) Łosiamiajający :)

Polecam :)



3 komentarze:

  1. extra jak zdobędę papierowy klosz to też coś z nim pokombinuję

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak już coś powstanie to się chwalić proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny! Prosty i tani, ale jaki efekt! :)

    OdpowiedzUsuń