All rights reserved.

Wszystkie zdjęcia i prace tutaj umieszczone są mojego autorstwa. Kopiowanie ich bez mojej zgody jest zabronione. Uszanuj moją pracę.

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Komplecik " Reine Maya"

I kolejny komplecik wyszedł spod moich rąk. Osobiście bardzo mi sie podoba :)
Jest w żywych kolorach i jak na mały komplecik jest dość duży. 
Ale mimo tej wielkości bardzo fajnie prezentuje się, zwłaszcza te kolczyki, które myślałam, że będą za duże. Ale okazało się, że idealnie wyglądają na uszach. 
Wzór jest bardzo fajny, więc myślę, że jeszcze do niego wrócę.



sutasz/jadeit brązowy/szklane perełki/mnóstwo Toho











sutasz/piasek pustyni/jadeit brązowy/szklane perełki/Toho


3 komentarze:

  1. Kolory zdecydowanie z czymś mi się kojarzą, gorzej z określeniem z czym dokładnie;p Świetny ten komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki :-) Mi też sie z czymś kojarzy ale nie mogę dojść z czym dokladnie :-) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna jest ta biżuteria.Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń