All rights reserved.

Wszystkie zdjęcia i prace tutaj umieszczone są mojego autorstwa. Kopiowanie ich bez mojej zgody jest zabronione. Uszanuj moją pracę.

niedziela, 2 czerwca 2013

Odmiana.

Zupełnie przez przypadek, przeczesując bezmiar internetu, natrafiłam na bardzo fajną formę tworzenia ozdób wszelakich, zwaną - Kenzashi. Tak w skrócie - Jest to japońska metoda tworzenia kwiatów jako ozdób do włosów. Tradycyjnie wykonuje się je z jedwabiu. U nas stosowana jest satyna lub inne materiały.
Ale przechodząc do sedna. Ja również spróbowałam tej metody, nooo i muszę przyznać, że bardzo mi się spodobało. Zrobiłam broszkę, co prawda z filcu, ale tylko taki materiał miałam pod ręką. Efekt końcowy mnie zaskoczył bo broszka jest urocza :)
I coś mi się wydaje, że między jednym sutaszkiem a drugim trochę po'kenzash'uje ;)
Małą pomoc w składaniu płatków znalazłam o ---> TU :) Bardzo prosto i fajnie wytłumaczone :)
A teraz przed wami filcowa broszka a'la Kenzashi.


filc bordowy,beżowy i pudrowy róż/ sznurki woskowane


(dla zainteresowanych 18,00)

By accident, I found a cool way to creat flowers, called - Kenzashi. It's a japanese method of creating flowers as hair ornaments. Traditionally, they are made of silk. In Poland we use satin or other materials. I also tried this method and I liked. I made a brooch that is lovely :)
Help in making flakes found -- HERE,

2 komentarze:

  1. Jak na pierwszy raz bardzo ładnie ^_^ widzę potencjał :) w razie chęci zagłębienia się w tą sztukę zapraszam na bloga lub na meila :) Pomogę :)
    Pozdrawiam B-Artwork.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) napewno skorzystam z pomocy :)
      Również pozdrawiam.

      Usuń