All rights reserved.

Wszystkie zdjęcia i prace tutaj umieszczone są mojego autorstwa. Kopiowanie ich bez mojej zgody jest zabronione. Uszanuj moją pracę.

wtorek, 26 lutego 2013

Cercle

Katar trochę odpuścił więc skończyłam kolczyki które sobie wymyśliłam jakiś czas temu. Może nie są jakieś najpiękniejsze, ale jako pierwsze okazy i tak się obroniły bo mi się podobają :] Koralikowy środek fajnie się prezentuje więc myślę, że jeszcze jakieś w tym stylu kolczyki się pojawią :]


sutasz/opal/koraliki Toho


6 komentarzy:

  1. Śliczne są!!! :) Wyglądają na bardzo delikatne i kruche :) pozdrawiam i życzę zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięne..te kolory są doskonale dobrane.Sutasz daje ogromne twórcze możliwości...;-)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne:) Świetnie dobrane do siebie kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje :) już doszłam do siebie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są! Dużo ładnych rzeczy znalazłam na Twoim blogu. Dodaję do "obserwowanych" ;).

    Pozdrawiam,
    felt-ribbon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń